fredag 13. november 2009

40 år!


Nå kan jeg altså krysse av i rubrikken for "Kvinne 40-65år". Jeg har endelig rundet tallet, noe jeg har brukt mye energi på å tenke på. Den største bursdagsgaven var nok at mamma og pappa kom ned. Og de fikk med seg alle de tre feiringene mine. Noe bortreist på dagen eller feiret i all stillhet er ikke min stil.

1. Fest med alle kollegaene mine i Manila. Mer enn 50 gjester. På kontoret etter jobb på selve dagen, fredag 9.oktober. Fest med mye leker, hilsener fra venner i Norge på power point, mye mat og god stemning.

 
 

2. Dagen etter i hagen til Garcia. 25 gjester. Mange som ikke kjente hverandre. Rolig stemning. Vi og Garcia var i grunnen trøtte av å feste... Men hyggelig likevel.

3. Fest med staben på Marinduque 10 dager etter dagen. Ut på restaurant. God mat og høy stemning!

Livet er nå hverdag igjen og jeg ser at jeg har festa fra meg på noen år. Neste begivenhet er Tor Arnes 45 års dag, men den trenger ikke bli SÅ stor...

Livet er iallefall godt på mange vis. Glad for å ha blitt 40. Alternativet er jeg ikke innstilt på enda...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar