onsdag 8. oktober 2008

Karoline, snart 40!!

I dag (9.oktober) er det min tur til å feire. Syns jeg har all grunn til å feire mine 39 år!! Jeg har et godt og meningsfylt liv og utrolig mye å være takknemlig for. Ser på mange her til lands. De strever sånn for å få ting til å gå i hop. Men det jeg også ser er at de har et utrolig godt humør. I går på vei hjem fra jobb passerte vi en av de mange som selger ting til oss som sitter i bilene. Arbeidsplassen er midt i varme, eksosen og støyen. Men dere skulle sett smilet hans! Andre ganger har vi møtt dansende trafikk-konstabler som prøver å dirigere den voldsomme trafikken. Vi har også en flott mann som hjelper oss med kjøring til barnehage og skole + er litt "barnehage-onkel". Han er elsket av Solveig og Endre. Han bor sammen med kona og deres 6 barn (4 egne og 2 fosterbarn) i et knøtt-lite hus i et av de mange Slum-områdene.

Du verden så godt jeg har det! I kveld skal jeg ha gjester. 3 nordmenn og 3 filippinere kommer. Så nå skal jeg lage gjærbakst. Ha en fortreffelig dag!


Best regards, Jubilanten

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! Håper den blir strålende! Her er det forresten fremdeles 8.oktober..!

    SvarSlett
  2. Gratulere med dagen igjen. Det er jammen sant at glede tross enkle forhold gjør inntrykk. La oss etterstrebe å fokusere på alt det vi har å glede oss over.Det gjør livet rikt. Hilde R

    SvarSlett